Die Rolle des TPACK-Selbstkonzepts für die Nutzung digitaler Medien im Biologieunterricht

No Thumbnail Available
Authors
Mahler, Daniela
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Wien
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP)
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
ARNOLD, Julia und Daniela MAHLER, 2019. Die Rolle des TPACK-Selbstkonzepts für die Nutzung digitaler Medien im Biologieunterricht. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP). Wien. 2019. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30931