Service Learning am Institut Kindergarten-/Unterstufe der Pädagogischen Hochschule FHNW

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Becker, Ingrid
Kastner, Franziska
Schank, Christoph
Studer, Judith
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Service Learning an deutschsprachigen Hochschulen. Perspektivisch, nachhaltig, umgesetzt
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
171-187
Patent number
Publisher / Publishing institution
hep Verlag
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Service Learning, Hochschule, Pädagogische Hochschule
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-0355-2186-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
BÄNNINGER, Christine und Sara BACHMANN, 2023. Service Learning am Institut Kindergarten-/Unterstufe der Pädagogischen Hochschule FHNW. In: Ingrid BECKER, Franziska KASTNER, Christoph SCHANK und Judith STUDER (Hrsg.), Service Learning an deutschsprachigen Hochschulen. Perspektivisch, nachhaltig, umgesetzt. Bern: hep Verlag. S. 171–187. ISBN 978-3-0355-2186-3. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/34893