Uneingelöste Versprechen digitaler Lehr- /Lernarrangements. Situationsanalysen in der Hochschullehre
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
03/2021
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Weiterbildung: Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
38-41
Patent number
Publisher / Publishing institution
Luchterhand
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Hochschullehre, Digitalisierung, Situationsanalyse, Diskursanalyse
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1861-0501
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Closed
License
Citation
KLINGOVSKY, Ulla, Jana WÄLCHLI und Claudia ZIMMERLI, 2021. Uneingelöste Versprechen digitaler Lehr- /Lernarrangements. Situationsanalysen in der Hochschullehre. Weiterbildung: Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends. März 2021. S. 38–41. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/43640