Einsatz von Sozialen Meding im Textildetailhandel
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Bachelor
Course of study
Collections
Type
11 - Student thesis
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Place of publication / Event location
Olten
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Bernheim & Co. AG, Olten
Abstract
Das Textildetailhandelsunternehmen der vorliegenden Arbeit setzt ausschliesslich auf den stationären Handel und nimmt damit eine für heutige Verhältnisse ungewöhnlich anmutende Position ein. Seit etwa einem Jahr unterhält es verschiedene Social Media Kanäle, bisher mit weitgehend mässigem Erfolg. Dazu herrscht Unklarheit darüber, warum der Erfolg ausbleibt. Die grundlegende Frage war, wie sieht eine zeitgemässe Social Media Strategie im stationären Textildetailhandel aus.
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Open access category
License
Citation
Kanapathipillai, S., & Wyssen, R. (2018). Einsatz von Sozialen Meding im Textildetailhandel [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/41350