Designing for Adoption: Developing Design and Gamification Strategy to Improve Usability and Customer Loyalty for Relai’s Mobile App
Lade...
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2024
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Olten
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Relai AG, Zürich
Zusammenfassung
Bitcoin has gained significant acceptance and recognition in recent years. Many users are not yet familiar with the technology, which presents a barrier to adoption and can lead to frustration when using the products. Consequently, companies such as Relai are confronted with significant chal-lenges in making their products as user-friendly and tangible as possible in order to expand their user base and enhance user engagement with their products.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Hermann, L. (2024). Designing for Adoption: Developing Design and Gamification Strategy to Improve Usability and Customer Loyalty for Relai’s Mobile App [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/49208