Eingangsstufe - ein schweizerisches Reformprojekt im Fokus des Interesses von Wissenschaft und Politik

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Hoffmann-Ocon, Andreas
Schmidtke, Adrian
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Reformprozesse im Bildungswesen. Zwischen Bildungspolitik und Bildungswissenschaft
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
69-106
Patent number
Publisher / Publishing institution
Springer
Place of publication / Event location
Heidelberg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
22. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaften 2010
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Metz, P. (2012). Eingangsstufe - ein schweizerisches Reformprojekt im Fokus des Interesses von Wissenschaft und Politik. In A. Hoffmann-Ocon & A. Schmidtke (eds.), Reformprozesse im Bildungswesen. Zwischen Bildungspolitik und Bildungswissenschaft (pp. 69–106). Springer. http://hdl.handle.net/11654/13244