Mit Peer-Power! Selbstorganisiertes Peer-Learning als Chance und Herausforderung für soziale Lernprozesse
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2021
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Exhibiting Lessons. Lässt sich Lehre zeigen?
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Reihe Kunst
Series number
13
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
210-223
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universitätsverlag Siegen
Place of publication / Event location
Siegen
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Peer Learning, Hochschullehre, Designprozess, Lehrer*innenbildung
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-96182-098-6
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Closed
License
Citation
Götsch, M. (2021). Mit Peer-Power! Selbstorganisiertes Peer-Learning als Chance und Herausforderung für soziale Lernprozesse. In N. Bader & A. Hermann (eds.), Exhibiting Lessons. Lässt sich Lehre zeigen? (pp. 210–223). Universitätsverlag Siegen. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/45390