Die Bedeutung des Philosophierens mit Kindern in einer Bildung für eine Nachhaltige Entwicklung

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Fischer, Hans-Joachim
Giest, Hartmut
Michalik, Kerstin
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bildung im und durch Sachunterricht
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
115-120
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
1
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Philosophieren mit Kindern, Sachunterricht, Bildung für Nachhaltige Entwicklung
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7815-2020-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Künzli, C., Buchs, C., & Wüst, L. (2015). Die Bedeutung des Philosophierens mit Kindern in einer Bildung für eine Nachhaltige Entwicklung. In H.-J. Fischer, H. Giest, & K. Michalik (eds.), Bildung im und durch Sachunterricht (1 ed., pp. 115–120). Klinkhardt. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30977