Die Bedeutung des Philosophierens mit Kindern in einer Bildung für eine Nachhaltige Entwicklung
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Fischer, Hans-Joachim
Giest, Hartmut
Michalik, Kerstin
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bildung im und durch Sachunterricht
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
115-120
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
1
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Philosophieren mit Kindern, Sachunterricht, Bildung für Nachhaltige Entwicklung
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7815-2020-2
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Künzli, C., Buchs, C., & Wüst, L. (2015). Die Bedeutung des Philosophierens mit Kindern in einer Bildung für eine Nachhaltige Entwicklung. In H.-J. Fischer, H. Giest, & K. Michalik (eds.), Bildung im und durch Sachunterricht (1 ed., pp. 115–120). Klinkhardt. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30977