Fallverstehen und Fallrekonstruktion in der beraterischen bzw. supervisorischen (Ausbildungs-)Praxis
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2023
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Forum Supervision
Special issue
Entwicklungen im Feld Schule und Zugänge zu qualitativen Forschungsmethoden
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
31
Issue / Number
61
Pages / Duration
105-122
Patent number
Publisher / Publishing institution
Universität Bielefeld
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2199-6334
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Diamond
Citation
BECKER-LENZ, Roland, 2023. Fallverstehen und Fallrekonstruktion in der beraterischen bzw. supervisorischen (Ausbildungs-)Praxis. Forum Supervision. 2023. Bd. 31, Nr. 61, S. 105–122. DOI 10.11576/fs-6610. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-7518