Observational stress analysis at school: Classroom teaching as an example of interaction work

Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
02.10.2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Psychologie des Alltagshandelns
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2012
Issue / Number
Pages / Duration
42-43
Patent number
Publisher / Publishing institution
Innsbruck University Press
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Haben Sie sich privat ein Smartphone oder ein Tablet zugelegt? Z.B. ein schickes Apple iPhone oder eines mit dem Google-Betriebssystem Android? Brauchen Sie dieses private Gerät z.B. für geschäftliche E-Mails? Synchronisieren Sie geschäftliche Termine und Kontakte mit Ihrem Smartphone? Ja? Das ist «Bring Your Own Device».
Keywords
Subject (DDC)
330 - Wirtschaft
005 - Computer Programmierung, Programme und Daten
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1998-9970
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
QUADE, Michael H., 2012. Observational stress analysis at school: Classroom teaching as an example of interaction work. Psychologie des Alltagshandelns. 2 Oktober 2012. Bd. 2012, S. 42–43. DOI 10.26041/fhnw-3098. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-3098