Störtebeker - Möglichkeiten binnendifferenzierter De-Konstruktion einer kulturgeschichtlichen Mythenbildung im Unterricht
No Thumbnail Available
Authors
Buchsteiner, Martin
Author (Corporation)
Publication date
01.09.2013
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Historische Sozialkunde
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2013
Issue / Number
2
Pages / Duration
41-50
Patent number
Publisher / Publishing institution
Verein für Geschichte und Sozialkunde
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1605-8488
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BUCHSTEINER, Martin und Martin NITSCHE, 2013. Störtebeker - Möglichkeiten binnendifferenzierter De-Konstruktion einer kulturgeschichtlichen Mythenbildung im Unterricht. Historische Sozialkunde. 1 September 2013. Bd. 2013, Nr. 2, S. 41–50. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/16237