Schulpraktische Professionalisierung angehender Lehrpersonen - eine Einführung
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Professionalisierungsprozesse angehender Lehrpersonen in den berufspraktischen Studien
Special issue
DOI of the original publication
Series
Schriftenreihe der Internationalen Gesellschaft für Schulpraktische Studien und Professionalisierung IGSP
Series number
1
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
13-30
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KOSINÁR, Julia, Emanuel SCHMID und Sabine LEINEWEBER, 2016. Schulpraktische Professionalisierung angehender Lehrpersonen - eine Einführung. In: Julia KOSINÁR, Sabine LEINEWEBER und Emanuel SCHMID (Hrsg.), Professionalisierungsprozesse angehender Lehrpersonen in den berufspraktischen Studien. Münster: Waxmann. S. 13–30. Schriftenreihe der Internationalen Gesellschaft für Schulpraktische Studien und Professionalisierung IGSP, 1. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/32233