Rezension: Herrle, M. (2007): Selektive Kontextvariation. Die Rekonstruktion von Interaktionen in Kursen der Erwachsenenbildung auf der Basis audiovisueller Daten

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Erziehungswissenschaftliche Revue
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
7
Issue / Number
4
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klinkhardt
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Selbstgesteuertes Lernen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1613-0677
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BERDELMANN, Kathrin, 2008. Rezension: Herrle, M. (2007): Selektive Kontextvariation. Die Rekonstruktion von Interaktionen in Kursen der Erwachsenenbildung auf der Basis audiovisueller Daten. Erziehungswissenschaftliche Revue. 2008. Bd. 7, Nr. 4. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13817