Individuelle Lernunterstützung bei Regelspielen

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Hauser, Bernhard
Rathgeb-Schnierer, Elisabeth
Stebler, Rita
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Mehr ist mehr. Mathematische Frühförderung mit Regelspielen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
38–45
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klett-Kallmeyer
Place of publication / Event location
Seelze
Edition
3
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7800-4837-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
Wullschleger, A., & Stebler, R. (2020). Individuelle Lernunterstützung bei Regelspielen. In B. Hauser, E. Rathgeb-Schnierer, R. Stebler, & F. Vogt (eds.), Mehr ist mehr. Mathematische Frühförderung mit Regelspielen (3 ed., pp. 38–45). Klett-Kallmeyer. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/34494