Individuelle Lernunterstützung bei Regelspielen
No Thumbnail Available
Authors
Stebler, Rita
Author (Corporation)
Publication date
2020
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Mehr ist mehr. Mathematische Frühförderung mit Regelspielen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
38–45
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klett-Kallmeyer
Place of publication / Event location
Seelze
Edition
3
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-7800-4837-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
WULLSCHLEGER, Andrea und Rita STEBLER, 2020. Individuelle Lernunterstützung bei Regelspielen. In: Bernhard HAUSER, Elisabeth RATHGEB-SCHNIERER, Rita STEBLER und Franziska VOGT (Hrsg.), Mehr ist mehr. Mathematische Frühförderung mit Regelspielen. 3. Seelze: Klett-Kallmeyer. S. 38–45. ISBN 978-3-7800-4837-0. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/34494