Unterricht beobachten und beobachten lassen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2011
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Kiel, Ewald
Zierer, Klaus
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Basiswissen Unterrichtsgestaltung: Unterrichtsgestaltung als Gegenstand der Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
3
Issue / Number
Pages / Duration
213-238
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schule als öffentlicher Erziehungsraum
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8340-0890-9
978-3-8340-0893-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Grunder, H.-U. (2011). Unterricht beobachten und beobachten lassen. In E. Kiel & K. Zierer (eds.), Basiswissen Unterrichtsgestaltung: Unterrichtsgestaltung als Gegenstand der Praxis (Vol. 3, pp. 213–238). Schneider Verlag Hohengehren. http://hdl.handle.net/11654/16666