Förderung der Sprachlernbewusstheit der Gymnasiast*innen im Rahmen der integrierten Sprachendidaktik

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
17.01.2025
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Innsbruck
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Mehrsprachigkeitsdidaktik, Lernstrategien, Französisch als Fremdsprache
Event
Tagung 2025. Mehrsprachigkeit im Fremdsprachenunterricht - Unterrichtskonzepte, Methoden und Materialien
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
16.01.2024
Conference end date
17.01.2024
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
New Work
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
'http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/'
Citation
Lapaque, P. (2025, January 17). Förderung der Sprachlernbewusstheit der Gymnasiast*innen im Rahmen der integrierten Sprachendidaktik. Tagung 2025. Mehrsprachigkeit im Fremdsprachenunterricht - Unterrichtskonzepte, Methoden und Materialien. https://doi.org/10.26041/fhnw-13279