Selbstreguliertes Lesen im Deutsch- und Fachunterricht. Fachspezifische Unterschiede und überfachliche Gemeinsamkeiten aus Sicht von Lehrkräften

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Lüneburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
2. interdisziplinäre Schwerpunkttagung "Sprache in fachlichen Lehr-Lern-Prozessen"
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
15.03.2019
Conference end date
16.03.2019
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Review
Peer review of the abstract
Open access category
License
Citation
Schmitz, A. (2019). Selbstreguliertes Lesen im Deutsch- und Fachunterricht. Fachspezifische Unterschiede und überfachliche Gemeinsamkeiten aus Sicht von Lehrkräften. 2. interdisziplinäre Schwerpunkttagung “Sprache in fachlichen Lehr-Lern-Prozessen”. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/44384