Kinder konstruieren Geschichte. Ein Plädoyer für historisches Lernen in der Primarschule. Eine Studie zum historischen Denken und Lernen von Kindern und zu möglichen Umsetzungen innerhalb des Fachbereichs Sozial- und Sachunterricht
No Thumbnail Available
Authors
Trevisan, Paolo
Author (Corporation)
Publication date
2002
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
11 - Student thesis
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Freiburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Englischdidaktik und ihre Disziplinen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
TREVISAN, Paolo, 2002. Kinder konstruieren Geschichte. Ein Plädoyer für historisches Lernen in der Primarschule. Eine Studie zum historischen Denken und Lernen von Kindern und zu möglichen Umsetzungen innerhalb des Fachbereichs Sozial- und Sachunterricht. Freiburg. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/13913