Forschung gegen Offenbarung? Ein Beitrag zum Rezeptionsverhältnis von Theologie und Pädagogik im 19. Jahrhundert

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Späni, Martina
Author (Corporation)
Publication date
2003
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Oelkers, Jürgen
Osterwalder, Fritz
Tenorth, Heinz-Elmar
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Das verdrängte Erbe. Pädagogik im Kontext von Religion und Theologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
147-160
Patent number
Publisher / Publishing institution
Beltz Juventa
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Späni, M. (2003). Forschung gegen Offenbarung? Ein Beitrag zum Rezeptionsverhältnis von Theologie und Pädagogik im 19. Jahrhundert. In J. Oelkers, F. Osterwalder, & H.-E. Tenorth (eds.), Das verdrängte Erbe. Pädagogik im Kontext von Religion und Theologie (pp. 147–160). Beltz Juventa. http://hdl.handle.net/11654/16932