What are the key factors for a consumer oriented and customer engaging Instagram strategy for a lean luxury fashion brand start-up
Vorschaubild nicht verfügbar
Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2019
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
Link
Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
The luxury fashion brand start-up is offering tailor-made suits to women. One can assume, that needs for female suits arised by an ongoing global female shift. Despite offerings of female suits by competitors, companies focusing on producing qualitative suits for women are missing in the market.
In order to attract customers to buy a suit from the start-up instead of an established luxury fashion brand, the company needs to establish itself in the market. As today's customers are informing themselves through different online channels to satisfy their needs, customers need to be analyzed and taken into consideration while setting up a marketing strategy. Especially luxury fashion customers do rather enjoy unique experiences with the brand than caring about the price of the product.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
330 - Wirtschaft
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
ABDILI, Afrodita, 2019. What are the key factors for a consumer oriented and customer engaging Instagram strategy for a lean luxury fashion brand start-up. Brugg-Windisch: Hochschule für Wirtschaft FHNW. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/40733