Mentoring als Gelingensbaustein für erfolgreiche Lehrerausbildung. Empirische Befunde zu Unterstützungs- und Ausbildungsstrategien von schulischen Mentoren in NRW
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
01.03.2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schulpädagogik heute
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
6
Issue / Number
11
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Prolog
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2191-754X
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Reintjes, C. (2015, March 1). Mentoring als Gelingensbaustein für erfolgreiche Lehrerausbildung. Empirische Befunde zu Unterstützungs- und Ausbildungsstrategien von schulischen Mentoren in NRW. Schulpädagogik heute, 6(11). http://hdl.handle.net/11654/13245