Green marketing and its application in the manufacture of sustainable home furniture in Switzerland: requirement sheets as a strategic tool
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Autor:innen
Autor:in (Körperschaft)
Publikationsdatum
2020
Typ der Arbeit
Bachelor
Studiengang
Sammlung
Typ
11 - Studentische Arbeit
Herausgeber:innen
Herausgeber:in (Körperschaft)
Betreuer:in
Übergeordnetes Werk
Themenheft
DOI der Originalpublikation
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Reihe / Serie
Reihennummer
Jahrgang / Band
Ausgabe / Nummer
Seiten / Dauer
Patentnummer
Verlag / Herausgebende Institution
Hochschule für Wirtschaft FHNW
Verlagsort / Veranstaltungsort
Brugg-Windisch
Auflage
Version
Programmiersprache
Abtretungsempfänger:in
Praxispartner:in/Auftraggeber:in
Zusammenfassung
Due to consumer demand, governmental requirements, and competitive pressure, the client decided to enter the market for sustainable furniture by launching a new sustainable living-room furniture. Their strategic intent is to position themselves more distinctly and consistently as an eco-friendly company and market leader in the production and distribution of sustainable furniture. Customer satisfaction and building lasting profitable relationships are within their main objectives to maintain their business and further promote their brand within an increasingly competitive environment.
Schlagwörter
Fachgebiet (DDC)
Veranstaltung
Startdatum der Ausstellung
Enddatum der Ausstellung
Startdatum der Konferenz
Enddatum der Konferenz
Datum der letzten Prüfung
ISBN
ISSN
Sprache
Englisch
Während FHNW Zugehörigkeit erstellt
Ja
Zukunftsfelder FHNW
Publikationsstatus
Begutachtung
Open Access-Status
Lizenz
Zitation
Schöllkopf, A. K., & Antonuccio, D. (2020). Green marketing and its application in the manufacture of sustainable home furniture in Switzerland: requirement sheets as a strategic tool [Hochschule für Wirtschaft FHNW]. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/39639