Schreibunterricht im Spannungsfeld von schreibbezogenem Wissen und Überzeugungen seitens Lehrpersonen
No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Führer, Carolin
Führer, Felician_Michael
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Dissonanzen in der Deutschlehrerbildung. Theoretische, empirische und hochschuldidaktische Perspektiven
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
95-110
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Schreibunterricht, schreibbezogenes Wissen, Überzeugungen
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
STURM, Afra, Nadja LINDAUER und Tim SOMMER, 2019. Schreibunterricht im Spannungsfeld von schreibbezogenem Wissen und Überzeugungen seitens Lehrpersonen. In: Carolin FÜHRER und Felician_Michael FÜHRER (Hrsg.), Dissonanzen in der Deutschlehrerbildung. Theoretische, empirische und hochschuldidaktische Perspektiven. Münster: Waxmann. S. 95–110. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/30912