Institutionalisation of a Controversial Pathway into Teacher Education in Switzerland – Explanations from a Conventionalist Perspective

dc.accessRightsAnonymous
dc.audienceScience
dc.contributor.authorHafner, Sandra
dc.date.accessioned2019-06-12T07:21:00Z
dc.date.available2019-06-12T07:21:00Z
dc.date.issued2018
dc.eventWorkshop ‘Sociology of Conventions’: Pluralities of Conventions
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11654/27706
dc.language.isoenen_US
dc.spatialHelmut Schmidt-Universität, Hamburg
dc.subjectFachmaturität
dc.subjectFachmaturität Pädagogik
dc.subjectGymnasium
dc.subjectSekundarstufe II
dc.subjectÉconomie des conventions
dc.subjectKonventionensoziologie
dc.subjectspecialised baccalaureate
dc.subjectPädagogische Hochschule
dc.subjectteacher education
dc.subjectLehrerbildung
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesende
dc.titleInstitutionalisation of a Controversial Pathway into Teacher Education in Switzerland – Explanations from a Conventionalist Perspective
dc.type06 - Präsentation
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereYes
fhnw.IsStudentsWorkno
fhnw.PublishedSwitzerlandNo
fhnw.ReviewTypeNo peer review
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Sekundarstufe I und IIde_CH
fhnw.publicationStateUnpublished
relation.isAuthorOfPublication71a59290-9bf6-4c31-8330-90a44ae86a40
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery71a59290-9bf6-4c31-8330-90a44ae86a40
Dateien