Lehrpersonen auf dem Weg zu einem geschlechtergerechten Physikunterricht. Eine Interventionsstudie in der Sekundarstufe II
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2000
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Bildung und Erziehung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
53
Issue / Number
3
Pages / Duration
307-320
Patent number
Publisher / Publishing institution
Vandenhoeck & Ruprecht
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Naturwissenschafts- und Technikdidaktik
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0006-2456
2194-3834
2194-3834
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Labudde, P. (2000). Lehrpersonen auf dem Weg zu einem geschlechtergerechten Physikunterricht. Eine Interventionsstudie in der Sekundarstufe II. Bildung und Erziehung, 53(3), 307–320. https://doi.org/10.26041/fhnw-403