Das kollaborative Schreiben von Geschichte als Lernprozess. Eigenheiten und Potenzial von Wiki und Wikipedia
Loading...
Authors
Haber, Peter
Author (Corporation)
Publication date
2007
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Merkt, Marianne
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Studieren neu erfinden - Hochschule neu denken
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
43-53
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Politische Bildung und Geschichtsdidaktik
Subject (DDC)
Event
12. Jahrestagung der Gesellschaft für Medien in der Wissenschaft e.V. (GMW) 2007
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Hodel, J., & Haber, P. (2007). Das kollaborative Schreiben von Geschichte als Lernprozess. Eigenheiten und Potenzial von Wiki und Wikipedia. In M. Merkt (ed.), Studieren neu erfinden - Hochschule neu denken (pp. 43–53). Waxmann. http://hdl.handle.net/11654/16508