Gestalterische-konstruktive Kompetenzen von Vier- bis Achtjährige - Einblick in ein Forschungsprojekt
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
09/2011
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
06 - Presentation
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Olten
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Die Präsentation gibt Einblick in ein geplantes Forschungsprojekt zur Untersuchung gestalterischer Problemlösefähigkeiten von Kindern im Kindergarten und der Primarunterstufe. Sie stellt das Forschungsinteresse, die Fragestellung und das forschungsmethodische Vorgehen dar.
Keywords
Problemlöser, Technische Gestaltung, Werkunterricht
Subject (DDC)
Event
Kantonaler Lehrerinnen- und Lehrertag. Jahresversammlung SOWV
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Wyss, B. (2011, September). Gestalterische-konstruktive Kompetenzen von Vier- bis Achtjährige - Einblick in ein Forschungsprojekt. Kantonaler Lehrerinnen- und Lehrertag. Jahresversammlung SOWV. http://hdl.handle.net/11654/23278