Literarisches Lernen und seine Spuren in den Selbstaussagen von heranwachsenden Leserinnen und Lesern

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Bertschi-Kaufmann, Andrea
Author (Corporation)
Publication date
11.09.2012
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Frickel, Daniela
Kammler, Clemens
Rupp, Gerhard
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Literaturdidaktik im Zeichen von Kompetenzorientierung und Empirie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
165-186
Patent number
Publisher / Publishing institution
Fillibach
Place of publication / Event location
Freiburg im Breisgau
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Bertschi-Kaufmann, A. (2012). Literarisches Lernen und seine Spuren in den Selbstaussagen von heranwachsenden Leserinnen und Lesern. In D. Frickel, C. Kammler, & G. Rupp (eds.), Literaturdidaktik im Zeichen von Kompetenzorientierung und Empirie (pp. 165–186). Fillibach. http://hdl.handle.net/11654/15776