Zum Stand wissenschaftlicher Aufgabenreflexion aus deutschdidaktischer Perspektive
Loading...
Authors
Köster, Juliane
Author (Corporation)
Publication date
14.01.2009
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04B - Conference paper
Editors
Böhnisch, Martin
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Beiträge zum 16. Symposion Deutschdidaktik «Kompetenzen im Deutschunterricht»
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
148-161
Patent number
Publisher / Publishing institution
Schneider Verlag Hohengehren
Place of publication / Event location
Baltmannsweiler
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Lesen, Medien, Sprache
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Lindauer, T., & Köster, J. (2009). Zum Stand wissenschaftlicher Aufgabenreflexion aus deutschdidaktischer Perspektive. In M. Böhnisch (ed.), Beiträge zum 16. Symposion Deutschdidaktik «Kompetenzen im Deutschunterricht» (pp. 148–161). Schneider Verlag Hohengehren. http://hdl.handle.net/11654/14599