ohrwärts. Zuhören und literarisches Hörverstehen. Kompetenzerhebung mit Förderangeboten für 9- bis 10-Jährige
Loading...
Author (Corporation)
Publication date
01.03.2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
02 - Monograph
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
179
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
ohrwärts ist ein Lehrmittel zur Diagnose und Förderung der Hörkompetenzen von 9-10 Jährigen. Neu ist, dass auch für die paraverbalen Signale sensibilisiert wird. Mit Hilfe des evaluierten Diagnoseinstruments kann die Lehrperson den Lernstand ihrer Klasse ermitteln.
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Zingg Stamm, C., Käser-Leisibach, U., & Bertschin, F. (2014). ohrwärts. Zuhören und literarisches Hörverstehen. Kompetenzerhebung mit Förderangeboten für 9- bis 10-Jährige (p. 179). http://hdl.handle.net/11654/14003