Aufgaben- und Lernkultur im Deutschunterricht. Theoretische Anfragen und empirische Ergebnisse der Deutschdidaktik

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
03 - Edited collection
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Positionen der Deutschdidaktik
Series number
7
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Peter Lang
Place of publication / Event location
Berlin
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-631-78197-5
978-3-631-78834-9
978-3-631-78835-6
978-3-631-78836-3
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
Bräuer, C., & Kernen, N. (2019). Aufgaben- und Lernkultur im Deutschunterricht. Theoretische Anfragen und empirische Ergebnisse der Deutschdidaktik. Peter Lang. https://doi.org/10.3726/b15561