Die Wahrnehmung von temporaler Textkohäsion durch Schülerinnen am Beispiel eines Sachtextes
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Der Deutschunterricht
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
2016
Issue / Number
2
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Friedrich
Place of publication / Event location
Hannover
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
0340-2258
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
Green
Citation
SCHMITZ, Anke, Caroline SCHUTTKOWSKI, Björn ROTHSTEIN und Cornelia GRÄSEL, 2016. Die Wahrnehmung von temporaler Textkohäsion durch Schülerinnen am Beispiel eines Sachtextes. Der Deutschunterricht. 2016. Bd. 2016, Nr. 2. DOI 10.58098/lffl/2016/2/571. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-8122