Unterrichtsstörungen sicher begegnen
Files
[Kurzbericht der Studie ]
Authors
Author (Corporation)
Publication date
11/2015
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
04A - Book part
Editors
Editor (Corporation)
Pädagogische Hochschule FHNW
Supervisor
Parent work
Schulische Norm und der Umgang mit Differenz. Forschungsbericht 2014/2015
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
19-21
Patent number
Publisher / Publishing institution
Steudler Press
Place of publication / Event location
Basel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Unterrichtsstörung, Training, Lehrpersonen, Wirkung
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
KUNZ HEIM, Doris, Netkey SAFI, Anita SANDMEIER und Annette CINA, 2015. Unterrichtsstörungen sicher begegnen. In: Pädagogische Hochschule FHNW (Hrsg.), Schulische Norm und der Umgang mit Differenz. Forschungsbericht 2014/2015. Basel: Steudler Press. S. 19–21. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-765