Weiterkommen mit Luuise! Schulweite Unterrichtsentwicklung nach bewährtem Verfahren

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2024
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schule leiten
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
36
Pages / Duration
10-12
Patent number
Publisher / Publishing institution
Friedrich
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Lehrkräfte sind interessiert, ihren Unterricht individuell wie kollektiv zu verbessern, wenn sie unter vorgegebenen Themen und Verfahren wählen können. Beim Luuise-Verfahren wird der Rahmen von der Schulleitung vorgegeben, die auch Voraussetzungen für Kooperationen schafft.
Keywords
Luuise, Unterrichtsentwicklung, Evaluation
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2365-2195
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
Beywl, W. (2024). Weiterkommen mit Luuise! Schulweite Unterrichtsentwicklung nach bewährtem Verfahren. Schule leiten, 36, 10–12. https://irf.fhnw.ch/handle/11654/46709