Die lernende und sich bildende Gruppe. Editorial

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Fengler, Janne
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Weiterbildung: Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends
Special issue
Gruppenlernen
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
22
Issue / Number
5
Pages / Duration
3
Patent number
Publisher / Publishing institution
ZIEL
Place of publication / Event location
Augsburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Mittelpunkt des vorliegenden Hefts steht das Gruppenlernen. Dabei wird das individuelle Lernen in Gruppen nur peripher angesprochen.
Keywords
Editorial, Lernen, Gruppenlernen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1861-0501
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Green
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/'
Citation
BEYWL, Wolfgang und Janne FENGLER, 2022. Die lernende und sich bildende Gruppe. Editorial. Weiterbildung: Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends. 2022. Bd. 22, Nr. 5, S. 3. DOI 10.26041/fhnw-7541. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-7541