Die lernende und sich bildende Gruppe. Editorial
Loading...
Authors
Fengler, Janne
Author (Corporation)
Publication date
2022
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Weiterbildung: Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends
Special issue
Gruppenlernen
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
22
Issue / Number
5
Pages / Duration
3
Patent number
Publisher / Publishing institution
ZIEL
Place of publication / Event location
Augsburg
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Mittelpunkt des vorliegenden Hefts steht das Gruppenlernen. Dabei wird das individuelle Lernen in Gruppen nur peripher angesprochen.
Keywords
Editorial, Lernen, Gruppenlernen
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1861-0501
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Green
Citation
BEYWL, Wolfgang und Janne FENGLER, 2022. Die lernende und sich bildende Gruppe. Editorial. Weiterbildung: Zeitschrift für Grundlagen, Praxis und Trends. 2022. Bd. 22, Nr. 5, S. 3. DOI 10.26041/fhnw-7541. Verfügbar unter: https://doi.org/10.26041/fhnw-7541