Fächerübergreifender naturwissenschaftlicher Unterricht - Mythen, Definitionen, Fakten
Loading...
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Otto, Karl-Heinz
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Geographie und naturwissenschaftliche Bildung – Der Beitrag des Faches für Schule, Lernlabor und Hochschule. Dokumentation des 21. HGD-Symposiums im März 2015 in Bochum
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Geographiedidaktische Forschungen
Series number
63
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
23-40
Patent number
Publisher / Publishing institution
Monsenstein & Vannerdat
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-95645-833-0
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Labudde, P. (2016). Fächerübergreifender naturwissenschaftlicher Unterricht - Mythen, Definitionen, Fakten. In K.-H. Otto (ed.), Geographie und naturwissenschaftliche Bildung – Der Beitrag des Faches für Schule, Lernlabor und Hochschule. Dokumentation des 21. HGD-Symposiums im März 2015 in Bochum (pp. 23–40). Monsenstein & Vannerdat. http://hdl.handle.net/11654/23179