„Das trau ich meiner Klasse zu!“ – Gestaltungsaufgaben im Fach Kunst und ihr Zusammenhang mit der Einschätzung des Klassenleistungsniveaus durch die Lehrperson

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Theurer, Caroline
Hess, Miriam
Author (Corporation)
Publication date
01.08.2016
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Keller, Stefan
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Aufgaben als Schlüssel zur Kompetenz
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
301–313
Patent number
Publisher / Publishing institution
Waxmann
Place of publication / Event location
Münster
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Aufgaben, Kunstunterricht
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-8309-3421-9
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
No
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Berner, N., Theurer, C., & Hess, M. (2016). „Das trau ich meiner Klasse zu!“ – Gestaltungsaufgaben im Fach Kunst und ihr Zusammenhang mit der Einschätzung des Klassenleistungsniveaus durch die Lehrperson. In S. Keller & C. Reintjes (eds.), Aufgaben als Schlüssel zur Kompetenz (pp. 301–313). Waxmann. http://hdl.handle.net/11654/23961