Die Beurteilung von fächerübergreifenden Leistungen in der interdisziplinären Lehre

Loading...
Thumbnail Image
Authors
Author (Corporation)
Publication date
2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Wildt, Johannes
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Prüfungen auf die Agenda! Hochschuldidaktische Perspektiven auf Reformen im Prüfungswesen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
159-179
Patent number
Publisher / Publishing institution
Bertelsmann
Place of publication / Event location
Bielefeld
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Bildungstheorien, Interdisziplinärer Unterricht
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Di Giulio, A., & Defila, R. (2008). Die Beurteilung von fächerübergreifenden Leistungen in der interdisziplinären Lehre. In J. Wildt (ed.), Prüfungen auf die Agenda! Hochschuldidaktische Perspektiven auf Reformen im Prüfungswesen (pp. 159–179). Bertelsmann. http://hdl.handle.net/11654/17016