Umgang mit Plagiaten. Lernberatung im Spannungsfeld zwischen Sanktion und Unterstützung

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
12.01.2008
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Wehr, Silke
Ertel, Helmut
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lernprozesse fördern an der Hochschule. Beiträge aus der hochschuldidaktischen Praxis
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
149-167
Patent number
Publisher / Publishing institution
Haupt
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Soziale Innovation 2009, Plagiate, Lernberatung, Hochschule
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-258-07436-8
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
License
Citation
Büschi, E. (2008). Umgang mit Plagiaten. Lernberatung im Spannungsfeld zwischen Sanktion und Unterstützung. In S. Wehr & H. Ertel (eds.), Lernprozesse fördern an der Hochschule. Beiträge aus der hochschuldidaktischen Praxis (pp. 149–167). Haupt. http://hdl.handle.net/11654/21636