Evidenzbasierung als Kernbotschaft für Lehrpersonen. Eine Replik zu den Besprechungen zum Buch in der Diskussion im REPORT 3/2103: «Lernen sichtbar machen» (John Hattie)
No Thumbnail Available
Authors
Zierer, Klaus
Author (Corporation)
Publication date
2014
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
REPORT - Zeitschrift für Weiterbildungsforschung
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
37
Issue / Number
1
Pages / Duration
105-106
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Bonn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
BEYWL, Wolfgang und Klaus ZIERER, 2014. Evidenzbasierung als Kernbotschaft für Lehrpersonen. Eine Replik zu den Besprechungen zum Buch in der Diskussion im REPORT 3/2103: «Lernen sichtbar machen» (John Hattie). REPORT - Zeitschrift für Weiterbildungsforschung. 2014. Bd. 37, Nr. 1, S. 105–106. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/14418