Der FOKUS-Ansatz bei verhaltensauffälligen und unaufmerksamen Kindern konkret

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
01.03.2017
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
23
Issue / Number
3
Pages / Duration
46-52
Patent number
Publisher / Publishing institution
Stiftung Schweizer Zentrum für Heil- und Sonderpädagogik
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1420-1607
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Neuenschwander, M., & Benini, S. (2017). Der FOKUS-Ansatz bei verhaltensauffälligen und unaufmerksamen Kindern konkret. Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 23(3), 46–52. http://hdl.handle.net/11654/24622