Berufliche und gymnasiale Bildung in linguizismuskritischer Perspektive. Sprachordnungen im Kontext der Sekundarstufe II

Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Journal für LehrerInnenbildung
Special issue
Rassismuskritik
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
24
Issue / Number
4
Pages / Duration
104-113
Patent number
Publisher / Publishing institution
Klinkhardt
Place of publication / Event location
Bad Heilbrunn
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
2629-4982
1681-7028
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Peer review of the complete publication
Open access category
Gold
License
'https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/'
Citation
Burren, S., Le Breton, M., Nacht, D., Lenting, K., & Toletti, C. (2024). Berufliche und gymnasiale Bildung in linguizismuskritischer Perspektive. Sprachordnungen im Kontext der Sekundarstufe II. Journal für LehrerInnenbildung, 24(4), 104–113. https://doi.org/10.35468/jlb-04-2024-07