Handlungsnahe Kognitionen im Naturwissenschaftsunterricht

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
04B - Conference paper
Editors
Bernholt, Sascha
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Heterogenität und Diversität - Vielfalt der Voraussetzungen im naturwissenschaftlichen Unterricht
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
411-413
Patent number
Publisher / Publishing institution
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP)
Place of publication / Event location
Kiel
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
KOCH, Alexander Franz, Irene FELCHLIN, Claudia STÜBI und Peter LABUDDE, 2015. Handlungsnahe Kognitionen im Naturwissenschaftsunterricht. In: Sascha BERNHOLT (Hrsg.), Heterogenität und Diversität - Vielfalt der Voraussetzungen im naturwissenschaftlichen Unterricht. Kiel: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP). 2015. S. 411–413. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/17963