Students’ genre expectations and the effects of text cohesion on reading comprehension

dc.contributor.authorSchmitz, Anke
dc.contributor.authorGräsel, Cornelia
dc.contributor.authorRothsteinm Björn
dc.date.accessioned2024-02-13T08:28:26Z
dc.date.available2024-02-13T08:28:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.1007/s11145-016-9714-0
dc.identifier.issn0922-4777
dc.identifier.issn1573-0905
dc.identifier.urihttps://irf.fhnw.ch/handle/11654/44311
dc.issue5
dc.language.isoen
dc.publisherSpringer
dc.relation.ispartofReading and Writing
dc.spatialCham
dc.subject.ddc370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
dc.titleStudents’ genre expectations and the effects of text cohesion on reading comprehension
dc.type01A - Beitrag in wissenschaftlicher Zeitschrift
dc.volume30
dspace.entity.typePublication
fhnw.InventedHereNo
fhnw.ReviewTypeAnonymous ex ante peer review of a complete publication
fhnw.affiliation.hochschulePädagogische Hochschulede_CH
fhnw.affiliation.institutInstitut Sekundarstufe I und IIde_CH
fhnw.openAccessCategoryClosed
fhnw.pagination1115–1135
fhnw.publicationStatePublished
relation.isAuthorOfPublication1b944a6f-e9fc-45d7-aa6c-067e899e70b1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery1b944a6f-e9fc-45d7-aa6c-067e899e70b1
Dateien
Lizenzbündel
Gerade angezeigt 1 - 1 von 1
Lade...
Vorschaubild
Name:
license.txt
Größe:
1.36 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Beschreibung: