Wissen ist Macht! Das TPACK-Modell als Grundlage für Mediennutzung im Unterricht

No Thumbnail Available
Authors
Mahler, Daniela
Author (Corporation)
Publication date
2018
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Unterricht Biologie
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
431
Pages / Duration
46-48
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
570 - Biowissenschaften, Biologie
004 - Computer Wissenschaften, Internet
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
MAHLER, Daniela und Julia ARNOLD, 2018. Wissen ist Macht! Das TPACK-Modell als Grundlage für Mediennutzung im Unterricht. Unterricht Biologie. 2018. Nr. 431, S. 46–48. Verfügbar unter: http://hdl.handle.net/11654/26696