Was Hänschen nicht lernt, lernt Hans nimmermehr. Der Stellenwert der schulischen Integration von Kindern und Jugendlichen mit Behinderung für eine umfassende Integrationspolitik
Loading...
Authors
Rieder, Andreas
Author (Corporation)
Publication date
2005
Typ of student thesis
Course of study
Collections
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
4
Pages / Duration
Patent number
Publisher / Publishing institution
Stiftung Schweizer Zentrum für Heil- und Sonderpädagogik
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
HSA OK
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1420-1607
Language
German
Created during FHNW affiliation
Unknown
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unpublished
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Lichtenauer, A., & Rieder, A. (2005). Was Hänschen nicht lernt, lernt Hans nimmermehr. Der Stellenwert der schulischen Integration von Kindern und Jugendlichen mit Behinderung für eine umfassende Integrationspolitik. Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik, 4. http://hdl.handle.net/11654/22059