Handle stets so, dass die Zahl der Möglichkeiten wächst - Bildungsprozesse in Gruppen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
01.12.2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
01B - Magazine or newspaper article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
kuckuck - Notizen zur Alltagskultur
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
2
Pages / Duration
30-33
Patent number
Publisher / Publishing institution
Place of publication / Event location
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Abstract
Aus systemtheoretisch-pädagischer Perspektive wird die Nicht-Linearität von Bildungsprozessen in Gruppen beleuchtet. Gruppen als über-komplexe Gebilde bedürfen einer Analyse aus unterschiedlichen Perspektiven.
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Unknown
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Kirchgässner, U. (2013, December 1). Handle stets so, dass die Zahl der Möglichkeiten wächst - Bildungsprozesse in Gruppen. kuckuck - Notizen zur Alltagskultur, 2, 30–33. http://hdl.handle.net/11654/13862