Von der Krisendiagnose zum Turnaround. Schulentwicklung im Anschluss an kritische Evaluationen

No Thumbnail Available
Author (Corporation)
Publication date
2019
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Safi, Netkey
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Schulentwicklung im Spannungsfeld von Daten und Taten. Standortbestimmungen und Perspektiven in der Schweiz
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
155-183
Patent number
Publisher / Publishing institution
hep
Place of publication / Event location
Bern
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Subject (DDC)
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
978-3-0355-0629-7
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
Closed
License
Citation
QUESEL, Carsten, Sara MAHLER, Netkey SAFI und Kirsten SCHWEINBERGER, 2019. Von der Krisendiagnose zum Turnaround. Schulentwicklung im Anschluss an kritische Evaluationen. In: Carsten QUESEL und Netkey SAFI (Hrsg.), Schulentwicklung im Spannungsfeld von Daten und Taten. Standortbestimmungen und Perspektiven in der Schweiz. Bern: hep. S. 155–183. ISBN 978-3-0355-0629-7. Verfügbar unter: https://irf.fhnw.ch/handle/11654/43941