Rezension zu Caroline Villiger, Ulrich Trautwein (Hrsg.)(2015). Zwischen Theorie und Praxis. Ansprüche und Möglichkeiten in der Lehrer(innen)bildung

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
2015
Typ of student thesis
Course of study
Type
01A - Journal article
Editors
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Lehrerbildung auf dem Prüfstand
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Series number
Volume
8
Issue / Number
2
Pages / Duration
231-233
Patent number
Publisher / Publishing institution
Verlag Empirische Pädagogik
Place of publication / Event location
Landau
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Theorie-Praxis, Lehrerbildung, Unterrichtsbesprechung, Praxisgespräch
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
1867-2779
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
Expert editing/editorial review
Open access category
License
Citation
Hildebrandt, E. (2015). Rezension zu Caroline Villiger, Ulrich Trautwein (Hrsg.)(2015). Zwischen Theorie und Praxis. Ansprüche und Möglichkeiten in der Lehrer(innen)bildung. Lehrerbildung auf dem Prüfstand, 8(2), 231–233. http://hdl.handle.net/11654/12251