Historische Konzepte und Kompetenzmodelle - ein empirischer Zugang zur Bedeutung von Wissen für Kompetenzen

Loading...
Thumbnail Image
Author (Corporation)
Publication date
23.09.2013
Typ of student thesis
Course of study
Type
04A - Book part
Editors
Kühberger, Christoph
Editor (Corporation)
Supervisor
Parent work
Historisches Wissen. Geschichtsdidaktische Erkundungen zu Art, Tiefe und Umfang für das historische Lernen
Special issue
DOI of the original publication
Link
Series
Forum Historisches Lernen
Series number
Volume
Issue / Number
Pages / Duration
135-151
Patent number
Publisher / Publishing institution
Wochenschau Verlag
Place of publication / Event location
Schwalbach
Edition
Version
Programming language
Assignee
Practice partner / Client
Keywords
Project
Event
Exhibition start date
Exhibition end date
Conference start date
Conference end date
Date of the last check
ISBN
ISSN
Language
German
Created during FHNW affiliation
Yes
Strategic action fields FHNW
Publication status
Published
Review
No peer review
Open access category
License
Citation
Ziegler, B. (2013). Historische Konzepte und Kompetenzmodelle - ein empirischer Zugang zur Bedeutung von Wissen für Kompetenzen. In C. Kühberger (ed.), Historisches Wissen. Geschichtsdidaktische Erkundungen zu Art, Tiefe und Umfang für das historische Lernen (pp. 135–151). Wochenschau Verlag. http://hdl.handle.net/11654/15746